Net als u, hechten ook wij veel waarde aan het geven van een goede service.

Een groot aantal dealers heeft een eigen reparatieafdeling. Deze dealers mogen, ook tijdens de garantieperiode, namens Matom BV repareren. Dit betekent in veel gevallen 'klaar terwijl u wacht'. Matom BV handelt in deze situatie alles met de betreffende dealer af. Ook hebben we in Nederland een eigen zeer gekwalificeerde reparatieafdeling. Als regel repareren we hier binnen 2 werkdagen. Tel daar de tijd bij op die nodig is voor het vervoer heen en terug naar onze service afdeling en doorgaans kunt u na een (werk)week weer aan de slag.

Wij ondersteunen onze dealers met uitleenmachines, die helpen de reparatie periode te overbruggen mocht de reparatie langer duren dan afgesproken.

reparatieafdeling-1.JPG  
 

Een groot aantal dealers heeft een eigen reparatieafdeling. Deze dealers mogen, ook tijdens de garantieperiode, namens Matom BV repareren. 


Klantenservice:

Bij technische vragen, informatie over onze producten en bestellingen van onderdelen staat onze klantenservice altijd voor U ter beschikking:

          ingrid.jpg 

Service bereikbaar:

maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

zaterdag van 9.00 tot 12.30 uur. 

Telefoon: 0031 / (0)487-511227

E-Mail: service@matom.nl 

Uit ervaring weten wij dat een groot gedeelte van de eventuele problemen met een Matom product na telefonisch of mail contact met onze servicedienst door u zelf kan worden verholpen. Neemt u daarom eerst contact op met onze servicedienst voordat u de machine naar uw dealer terugbrengt. Zo zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk weer met uw machine aan de slag kunt.

Belangrijke aanwijzing: Stuurt u nooit uw machine rechtstreeks naar ons op! Als wij de machine niet hebben afgehaald zijn de kosten van beschadiging of diefstal ontstaan tijdens transport voor uw eigen rekening. Verder hebben wij het het recht de machine die zonder toestemming naar ons toegestuurd wordt te weigeren c.q. op kosten van de verzender terug te sturen.