Categorieën

Reparatie en garantie aanvraag voor dealers

Beste Matom Dealer. Als u bijgaand formulier invult kunt u ons uw reparatie aanvraag of garantie aanvraag online toezenden.

Wilt u dit formulier zo volledig mogelijk invullen zodat wij voor een optimale service afhandeling kunnen zorg dragen. Wij nemen na ontvangst van uw formulier contact met u op voor een verdere afhandeling van uw aanvraag.

De kosten voor het terugsturen van een product zijn altijd voor rekening van de verzender. De kosten voor retourzending vanuit Matom zijn voor onze rekening. Uiteraard kunt u het defecte artikel ook afgeven bij ons magazijn aan de Energieweg 1 in Druten Nederland.

Bedankt voor uw medewerking. 


Service en Garantie

 

* - verplicht invullen

 

(trilplaat, houtklover etc.)

 

(RP700PRO, HOS8A etc….)

 

(dit vindt u op het typeplaatje. U mag ook een foto van het typeplaatje meesturen (zie hieronder)

 

10MB max

Hierop staat o.a. het serienummer en bouwjaar

 

(aankoopdatum van de machine door eindgebruiker)

 

(graag zo volledig mogelijk toelichten)

 
 
 

(eventueel telefoon nummer van reparatieafdeling)

 
 

E-mail adres dealer

 

(is het eventueel door een dealer gebruikte reparatie bon nummer)

 

(om eventueel contact te kunnen opnemen ivm reparatie)

 

(om eventueel de klacht nader te bespreken)

 

10MB max

(indien het een garantieaanvraag betreft het aankoop bewijs graag downloaden en meezenden)

 

10MB max

Maak een zo duidelijk mogelijk foto van het defecte onderdeel.

 

10MB max

Maak een zo duidelijk mogelijk foto van het defecte onderdeel.

 

10MB max

Maak een zo duidelijk mogelijk foto van het defecte onderdeel.

 
 
  • Reparatie: Zonder voorafgaande prijsopgave, gaan wij over tot reparatie tot 50% van de huidige verkoopprijs. Bij hogere reparatie kosten wordt vooraf een prijsopgave gedaan. Op reparaties verlenen wij 3 maanden garantie. Let op! Altijd toevoegen: duidelijke klachtenomschrijving, N.A.W. gegevens en bij voorkeur copy aankoop factuur.
  • Prijsopgave: Is gratis indien de klant akkoord gaat met de reparatie. Indien de klant geen toestemming geeft tot reparatie wordt de machine vernietigd of op verzoek in gedemonteerde toestand geretourneerd conform de huidige bepalingen. De kosten zijn dan € 25,- excl. BTW. Let op! Altijd toevoegen: duidelijke klachtenomschrijving, N.A.W. gegevens en bij voorkeur copy aankoop factuur.
  • Garantie: Uitsluitend mogelijk indien het aankoopbewijs is bijgesloten (zie hierboven). Indien het aanwijsbaar gaat om normale slijtage, verkeerd gebruik, reparatie en/of demontage door derden of overschrijden garantietermijn dan is geen garantiebepaling van toepassing. Altijd toevoegen: duidelijke klachtenomschrijving, N.A.W. gegevens en altijd een copy aankoop factuur.